Publicerad: 2009-10-05 @ 21:42:08

 

ida

är super sur just nu, vi hade ju spex idag och såklart så tar jag med mej min kamera och ska ta kort på alla
sen efter lunch så ville Aladin och Oskari se bilderna och så hittar jag inte kameran! Den va borta! :(
Bryr mej inte så mycket om kameran men alla bilder jag tog :(:(:( Men spexfotot blev helt ok, jag ändrade mej i sista sekund så jag och Denice va killar :P

Efter skolan drog jag hem, sen kom Tatty och som vanligt så drog vi ner till Hemköp och köpte godis
sen "pluggade" vi och så..tatty skulle på träning så jag gick med henne en lång bit och på vägen hem mötte jag Filip Irving så jag följde med honom hem en bit men sen drog jag faktiskt hem och så ringde matilda och så tog vi en kooort promenix! Fick använda min nya jacka ganska mycket idag också, ska ha den i morgon och då hoppas jag ite att nån jävla fattilapp som är så jävla äcklig och fatti inte tar den! Om den kommer bort så kommer jag slå ner hela jävla skolan haha är seriös! Palla jävla tattare! haha äre jag som är LackarN lr x)

Aja nu ska jag käka kladdkaka, seeeeya


idaaaag
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida

är super sur just nu, vi hade ju spex idag och såklart så tar jag med mej min kamera och ska ta kort på alla
sen efter lunch så ville Aladin och Oskari se bilderna och så hittar jag inte kameran! Den va borta! :(
Bryr mej inte så mycket om kameran men alla bilder jag tog :(:(:( Men spexfotot blev helt ok, jag ändrade mej i sista sekund så jag och Denice va killar :P

Efter skolan drog jag hem, sen kom Tatty och som vanligt så drog vi ner till Hemköp och köpte godis
sen "pluggade" vi och så..tatty skulle på träning så jag gick med henne en lång bit och på vägen hem mötte jag Filip Irving så jag följde med honom hem en bit men sen drog jag faktiskt hem och så ringde matilda och så tog vi en kooort promenix! Fick använda min nya jacka ganska mycket idag också, ska ha den i morgon och då hoppas jag ite att nån jävla fattilapp som är så jävla äcklig och fatti inte tar den! Om den kommer bort så kommer jag slå ner hela jävla skolan haha är seriös! Palla jävla tattare! haha äre jag som är LackarN lr x)

Aja nu ska jag käka kladdkaka, seeeeya


idaaaag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0