Publicerad: 2009-10-04 @ 15:48:53

 

ida

hejsan har precis kommit hem från stan nu, va där med Mamma och köpte
äntligen min vinterjacka :D Blev en mörkblå/svart Canada goose jacka!
Sen drog vi hem och käkade lunch!

Igår kväll kom Sako hit, så vi drog till Norrviken där massa va
men det började regna så vi drog vidare till donken och såå
sen tog vi bussen tillbaka till grimsta typ men det blev lite problem
oc jag fick inte stanna lägre men slutade med att mama kom
och hämtade oss 2! Längtar redan tills nästa helg, men nu ska jag kolla bloggar
och va lite social överallt! hehe pusshej



jätte dålig bild men den är inte svart!
4.500 på Nk
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida

hejsan har precis kommit hem från stan nu, va där med Mamma och köpte
äntligen min vinterjacka :D Blev en mörkblå/svart Canada goose jacka!
Sen drog vi hem och käkade lunch!

Igår kväll kom Sako hit, så vi drog till Norrviken där massa va
men det började regna så vi drog vidare till donken och såå
sen tog vi bussen tillbaka till grimsta typ men det blev lite problem
oc jag fick inte stanna lägre men slutade med att mama kom
och hämtade oss 2! Längtar redan tills nästa helg, men nu ska jag kolla bloggar
och va lite social överallt! hehe pusshej



jätte dålig bild men den är inte svart!
4.500 på Nk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0