Publicerad: 2009-10-28 @ 01:17:20

 

ida

tjena bloggen, nu har vi precis tagit en natt bulle x) haha
I morgon klockan 2 bär det hemmåt stockholm! Ska bli superskönt!
Saknar J3 juu! Snackade med henne ikväll det va skönt att höra nån annans röst
än göteborska coh emmas -.- Nej men idag va jag och emma i stan..
Skulle ju köpa allt det där jag sa i mitt förra inlägg men det blev inget av det, blev en foundation istället!
Men snart ska vi väl sova? Måste upp tidigare än 1 (vaknar så sent här -.-) för att packa och skit!

I morgon kväll ska jag UTUT UT!
Aja allt för ikv, pusshej
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida

tjena bloggen, nu har vi precis tagit en natt bulle x) haha
I morgon klockan 2 bär det hemmåt stockholm! Ska bli superskönt!
Saknar J3 juu! Snackade med henne ikväll det va skönt att höra nån annans röst
än göteborska coh emmas -.- Nej men idag va jag och emma i stan..
Skulle ju köpa allt det där jag sa i mitt förra inlägg men det blev inget av det, blev en foundation istället!
Men snart ska vi väl sova? Måste upp tidigare än 1 (vaknar så sent här -.-) för att packa och skit!

I morgon kväll ska jag UTUT UT!
Aja allt för ikv, pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0