Publicerad: 2009-10-24 @ 23:41:27

 

ida

hejsan bloggisch, hehe kul man har..är redan hemma!
det är lördag oh klockan är lite över 11 -.- men min mamma
(förlåt mej men det ä bara sanningen) hon är så himmla dum i huvudet!
Alla andra 15åringar få va ute lägre än till 12 men eftersom resten av mina klasskamrater
ska va hemma klockan 12 så måste JAG också det..ÅH SLÄNG DEJ I VÄGGEN
är bara så sur just nu, det är därför jag säger massa grejer man inte ska säga!
Men har ändå haft värra smilet hela helgen, its niiiiice ;)

Ikväll drog jag och mötte j3,dejan och fille på bussen så drog vi till Statoil så tog
vi en taxi till Carslund, hem till Erik och softade galet där, så kom vigge,kim och willeh
sp drog vi ut och gjorde ingeting..drog vidare till donken mötte Matilda,jennie,julia och freja
där också :D hehe aa sen kl 22:34 tog jag bussen hem -.-

Bilder från igår:






aja nu orkar jag inte lägga in flera bilder..pöööösshej
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida

hejsan bloggisch, hehe kul man har..är redan hemma!
det är lördag oh klockan är lite över 11 -.- men min mamma
(förlåt mej men det ä bara sanningen) hon är så himmla dum i huvudet!
Alla andra 15åringar få va ute lägre än till 12 men eftersom resten av mina klasskamrater
ska va hemma klockan 12 så måste JAG också det..ÅH SLÄNG DEJ I VÄGGEN
är bara så sur just nu, det är därför jag säger massa grejer man inte ska säga!
Men har ändå haft värra smilet hela helgen, its niiiiice ;)

Ikväll drog jag och mötte j3,dejan och fille på bussen så drog vi till Statoil så tog
vi en taxi till Carslund, hem till Erik och softade galet där, så kom vigge,kim och willeh
sp drog vi ut och gjorde ingeting..drog vidare till donken mötte Matilda,jennie,julia och freja
där också :D hehe aa sen kl 22:34 tog jag bussen hem -.-

Bilder från igår:






aja nu orkar jag inte lägga in flera bilder..pöööösshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0