Publicerad: 2009-10-20 @ 21:19:54

 

ida

sitter här och kollar på despan :)
va hemma idag med emma me för jag hade smittat henne (ouups)
hehe, men vi gjorde inget speciellt snackade i skype med izko
och sen kollade vi på film :)

Ikväll har jag duschat och planerat lite inför i morgon, det är gymnasiemässan
i infra så innan ska jag käka subway med Jessica och så ska vi möta upp tatty
sen blir det infra tills kl 4 :)

Men nu ska jag kolla klart på DH och sen fixa håret sen
sova så jag känner mig lite friskare i morgon :)
puss och godnatt
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida

sitter här och kollar på despan :)
va hemma idag med emma me för jag hade smittat henne (ouups)
hehe, men vi gjorde inget speciellt snackade i skype med izko
och sen kollade vi på film :)

Ikväll har jag duschat och planerat lite inför i morgon, det är gymnasiemässan
i infra så innan ska jag käka subway med Jessica och så ska vi möta upp tatty
sen blir det infra tills kl 4 :)

Men nu ska jag kolla klart på DH och sen fixa håret sen
sova så jag känner mig lite friskare i morgon :)
puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0