Publicerad: 2009-10-03 @ 13:05:21

 

ida

tjena, har precis duachat och tatty me, alltså inte tillsammans men aa
Igår kväll drog jag och Tatty och träffade lite grimsta barn bla Simon,johannes,karlsson osv
Mickis va även där :P
Men vi drog hem efter typ ca 1 timme för det va så himmlans kallt, men vi hade ju bestämt
att vi skulle kolla på "Män som hatar kvinnor" så vi drog till hemköp först och köpte
godis och sen hem och kollade på film men folk ringde mej 24/7 så aa vet inte så mycket om
vad filmen handlade om men aa den va iaf super bra :)
Men nu ska jag och Tatty kanske till Subway och käka sen ikväll ska jag träffa Sako om hon
minns det :P

Pussheeej
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida

tjena, har precis duachat och tatty me, alltså inte tillsammans men aa
Igår kväll drog jag och Tatty och träffade lite grimsta barn bla Simon,johannes,karlsson osv
Mickis va även där :P
Men vi drog hem efter typ ca 1 timme för det va så himmlans kallt, men vi hade ju bestämt
att vi skulle kolla på "Män som hatar kvinnor" så vi drog till hemköp först och köpte
godis och sen hem och kollade på film men folk ringde mej 24/7 så aa vet inte så mycket om
vad filmen handlade om men aa den va iaf super bra :)
Men nu ska jag och Tatty kanske till Subway och käka sen ikväll ska jag träffa Sako om hon
minns det :P

Pussheeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0