Publicerad: 2009-10-04 @ 21:17:17

 

ida

gammal bilder ger minnen


datumet stämmer inte alls, va typ 5 år sen? Jag oc denice hade kalas och hade det super roligt

aa 2007 då (om inte 2006?) hah tyckte jag va jätte snygg då hahahha

jag och tatty när vi umgicks som mest, i miss it (2008?)

HAHHAHAH GARVAR SOM FAAN NÄR JAG SER DENNA X) vi hade klätt ut oss och gick ut såhär!
hahahah ska man skratta eller gråta? SKRAAAAAAAAAATTA

Skolavslutningen förra året! aa är tom..

haha jag och Matilda, kommer ihåg att jag blev skit sur så fick matilda åka och hämta mig
i skogen x) haha va väl 2006-7?)

2008, volleyboll med konfan, togs massa kort i bilen :P

skolresan till björknäs va mysig, kunnde vart bättre

påväg till tattys tjejmidda förra året

Okej har massa bilder men jag orkar inte lägga in alla :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida

gammal bilder ger minnen


datumet stämmer inte alls, va typ 5 år sen? Jag oc denice hade kalas och hade det super roligt

aa 2007 då (om inte 2006?) hah tyckte jag va jätte snygg då hahahha

jag och tatty när vi umgicks som mest, i miss it (2008?)

HAHHAHAH GARVAR SOM FAAN NÄR JAG SER DENNA X) vi hade klätt ut oss och gick ut såhär!
hahahah ska man skratta eller gråta? SKRAAAAAAAAAATTA

Skolavslutningen förra året! aa är tom..

haha jag och Matilda, kommer ihåg att jag blev skit sur så fick matilda åka och hämta mig
i skogen x) haha va väl 2006-7?)

2008, volleyboll med konfan, togs massa kort i bilen :P

skolresan till björknäs va mysig, kunnde vart bättre

påväg till tattys tjejmidda förra året

Okej har massa bilder men jag orkar inte lägga in alla :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0