Publicerad: 2009-10-18 @ 12:17:12

 

ida fäldt

godmorgon, ännu en till tråkig söndag!
Men det blir att vara hemma idag, kanske plugga lite
ska även kanske träffa Ct så hon får tillbaka sin ipod och så :)
Tog ju lite bilder igår men va för trött så jag la aldrig in dom igår!


haha denice

malin,jessica och denice

emily,malin,johanna och amanda

emily och johanna :)

alice,amanda,malin,emily och denice

haha malin, vi hade det lite kul inne på toan x)

jag och johanna


*säg till om jag ska ta bort nån bild
Kommentarer
Postat av: emily

jag ber om lov att få ta dom här bilderna går det då? :D

2009-10-19 @ 14:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida fäldt

godmorgon, ännu en till tråkig söndag!
Men det blir att vara hemma idag, kanske plugga lite
ska även kanske träffa Ct så hon får tillbaka sin ipod och så :)
Tog ju lite bilder igår men va för trött så jag la aldrig in dom igår!


haha denice

malin,jessica och denice

emily,malin,johanna och amanda

emily och johanna :)

alice,amanda,malin,emily och denice

haha malin, vi hade det lite kul inne på toan x)

jag och johanna


*säg till om jag ska ta bort nån bild

Kommentarer
Postat av: emily

jag ber om lov att få ta dom här bilderna går det då? :D

2009-10-19 @ 14:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0