Publicerad: 2009-11-07 @ 02:06:00

 

Ont i armen....

Kl är 2 och ja är inte trött , rätt konstigt faktiskt.
Men som några vet tog ja sprutan mot svinsaken i torsdags och man får galet ont i armen av den man kan få feber och så också. Så idag satte jag mej på bussen mot station, men bytte sedan på station så ja åkte hem igen hade feber mådde inte bra alls. så har vart hemma idag.

Idag har vi typ bara chillat hemma hos en som heter Moa . Så kom hem vid halv 1.

Men lite av vad som har hänt har ja fått lite kärleks problem nu, inte kul . Men vi får se vad som händer och sker.

Saknar redan din närhet gubben!

Aja, inget mer med det. orkar inte tänka på det , vill inte sitta och få tårar i ögonen.

Men jaa somsakt ska ja gå och lägga mig nu, ska på middag imorgon me släkten på mammas sida.

Pusshej!

juste köpte nu vinter jacka igår också. En peak .

aja pusshej!/J3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ont i armen....

Kl är 2 och ja är inte trött , rätt konstigt faktiskt.
Men som några vet tog ja sprutan mot svinsaken i torsdags och man får galet ont i armen av den man kan få feber och så också. Så idag satte jag mej på bussen mot station, men bytte sedan på station så ja åkte hem igen hade feber mådde inte bra alls. så har vart hemma idag.

Idag har vi typ bara chillat hemma hos en som heter Moa . Så kom hem vid halv 1.

Men lite av vad som har hänt har ja fått lite kärleks problem nu, inte kul . Men vi får se vad som händer och sker.

Saknar redan din närhet gubben!

Aja, inget mer med det. orkar inte tänka på det , vill inte sitta och få tårar i ögonen.

Men jaa somsakt ska ja gå och lägga mig nu, ska på middag imorgon me släkten på mammas sida.

Pusshej!

juste köpte nu vinter jacka igår också. En peak .

aja pusshej!/J3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0