Publicerad: 2009-11-09 @ 12:51:21

 

Livet går vidare...

Jo ibland upptäker man att man har gjort ett stort misstag i livet, men livet går vidare. Man kommer över dessa problem någongång. Man måste leva i nuet och tänka på sig själv ibland vad som är bäst för sig själv och inte för den andra. Men som i min "sitts" så är man kär så är man , och man gör vad som helst för att få den personen man är kär i . Men alla berättar saningen för än, men man vill inte inse att det är sant det alla säger. Men ja har insett nu att allt är bara helt fel. Men ja vill kämpa vidare och se vad som händer och sker.
Men som sakt livet har sina meningar och man lär sig av dom . Vad som är fel och vad som är rätt.
Men jag hoppas att allt blir bra igen , att jag slipper det här .

Nu ska jag sluta snacka känslor och gå in på livet lite.

Ligger hemma idag för jag har ont i öronen , men det är inte öroninfektion eller va det heter . Det är nåt för sprutan mot svininfluensan saken. Fick feber av den också men de gick över på bara några timmar.
Så har vart på närakuten och kollat mej men allt ser bra ut.

Men nu ska jag fortsätta tänka och lyssna på musik.

Pusshej!/J3
Kommentarer
Postat av: Lotta

Min älskade dotter... Livet är tufft..men man ska aldrig göra sig själv illa...hur kär man än är..det finns ingen som är värd det...



Jag tänker på dig mitt hjärta ständigt..



Jag älskar dig mest i världen...

2009-11-09 @ 13:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet går vidare...

Jo ibland upptäker man att man har gjort ett stort misstag i livet, men livet går vidare. Man kommer över dessa problem någongång. Man måste leva i nuet och tänka på sig själv ibland vad som är bäst för sig själv och inte för den andra. Men som i min "sitts" så är man kär så är man , och man gör vad som helst för att få den personen man är kär i . Men alla berättar saningen för än, men man vill inte inse att det är sant det alla säger. Men ja har insett nu att allt är bara helt fel. Men ja vill kämpa vidare och se vad som händer och sker.
Men som sakt livet har sina meningar och man lär sig av dom . Vad som är fel och vad som är rätt.
Men jag hoppas att allt blir bra igen , att jag slipper det här .

Nu ska jag sluta snacka känslor och gå in på livet lite.

Ligger hemma idag för jag har ont i öronen , men det är inte öroninfektion eller va det heter . Det är nåt för sprutan mot svininfluensan saken. Fick feber av den också men de gick över på bara några timmar.
Så har vart på närakuten och kollat mej men allt ser bra ut.

Men nu ska jag fortsätta tänka och lyssna på musik.

Pusshej!/J3

Kommentarer
Postat av: Lotta

Min älskade dotter... Livet är tufft..men man ska aldrig göra sig själv illa...hur kär man än är..det finns ingen som är värd det...



Jag tänker på dig mitt hjärta ständigt..



Jag älskar dig mest i världen...

2009-11-09 @ 13:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0