Publicerad: 2009-11-08 @ 18:56:16

 

jda

chacha bloggen, haha idag har jag legat i sängen hela dagen med datan i knät!
Va ute oc gick med matilda och på vägen hem mötte vi malin,emily,denice och jennifer
och fan a brun emily va. haha lite (mycket) aundsjuk (a) vill också till thailand :(
Aja har jobbat lite på en so grej som skulle vart inne för flera veckor sen, är
fortfarande inte klar för jag kollade på "säg att du äslakr mej" och sen Andra avenyn :)

Idag fyller Malin 15 år, grattis igen :)
och igår fyllde Michelle 15 år, grattis igen :)

Men nu ska jag "plugga" lite eller så drar jag till syrran och kollar tv :P
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jda

chacha bloggen, haha idag har jag legat i sängen hela dagen med datan i knät!
Va ute oc gick med matilda och på vägen hem mötte vi malin,emily,denice och jennifer
och fan a brun emily va. haha lite (mycket) aundsjuk (a) vill också till thailand :(
Aja har jobbat lite på en so grej som skulle vart inne för flera veckor sen, är
fortfarande inte klar för jag kollade på "säg att du äslakr mej" och sen Andra avenyn :)

Idag fyller Malin 15 år, grattis igen :)
och igår fyllde Michelle 15 år, grattis igen :)

Men nu ska jag "plugga" lite eller så drar jag till syrran och kollar tv :P
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0