Publicerad: 2009-11-01 @ 14:30:57

 

ida..känner att jag inte har blivit bra på bilder i helgen..

tjosan, har precis duschat nu och ska snart börja plugga!
Passade på att sitta vid datan nu när mamma och pappa inte är hemma (a)
Aja har inte haft tid att skriva, men i fredags va vi hos Moa, inte moa mjörnell men
en annan haha, så vi va där och chillade lite!
I går kväll hade vi typ halloweentjejmidda hos Alice, vi hade det jätte rolig och alla hade klätt ut sig
men sen när vi skulle vidare så blev det att alla åkte åt varsit håll! En del till grimsta?
en till smedby och jag,malin,denice och Ct drog först till smedby men det va så drygt där.
Som tur va så mötte vi Emmao på bussen och hon skulle till Runby på nån fest så jag och Ct mötte
upp henne lite senare och drog på fest i prästgårds men vi hann inte ens komma in fören alla skulle ut
för grannarna klagade typ och både Malin och Denice drog hem! Sen vid halv 12 drog vi hem för alla andra skulle till Smedby men aaaaaja ska plugga nu..Pussheeej

bilder från i lördags kommer nog inte upp men från i fredags:


hatar den här bilden men alla har den på facebook -.-

suddig, denice jag och amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida..känner att jag inte har blivit bra på bilder i helgen..

tjosan, har precis duschat nu och ska snart börja plugga!
Passade på att sitta vid datan nu när mamma och pappa inte är hemma (a)
Aja har inte haft tid att skriva, men i fredags va vi hos Moa, inte moa mjörnell men
en annan haha, så vi va där och chillade lite!
I går kväll hade vi typ halloweentjejmidda hos Alice, vi hade det jätte rolig och alla hade klätt ut sig
men sen när vi skulle vidare så blev det att alla åkte åt varsit håll! En del till grimsta?
en till smedby och jag,malin,denice och Ct drog först till smedby men det va så drygt där.
Som tur va så mötte vi Emmao på bussen och hon skulle till Runby på nån fest så jag och Ct mötte
upp henne lite senare och drog på fest i prästgårds men vi hann inte ens komma in fören alla skulle ut
för grannarna klagade typ och både Malin och Denice drog hem! Sen vid halv 12 drog vi hem för alla andra skulle till Smedby men aaaaaja ska plugga nu..Pussheeej

bilder från i lördags kommer nog inte upp men från i fredags:


hatar den här bilden men alla har den på facebook -.-

suddig, denice jag och amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0