Publicerad: 2009-11-03 @ 18:24:37

 

ida fäldt

tjosan har sutit och pluggat en stund sen råkade jag somna så jag vacknade nyss
Pluggadet går väl sådär, när jag pluggar så gör jag allt förutom attplugga hehe goood (a)
Men aja kommer typ få IG på so-provet i morgon :( Men är iallafall superglad över resultatet från
matte provet 1 poäng från VG :O förut fick jag IG..

Men ska snart käka, mamma har köpt daimglass till mej också hihi :)
Men bara om jag plggar så jag ska väl gå och göra det nu :(

3 låtar som är nya favoriter(a)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida fäldt

tjosan har sutit och pluggat en stund sen råkade jag somna så jag vacknade nyss
Pluggadet går väl sådär, när jag pluggar så gör jag allt förutom attplugga hehe goood (a)
Men aja kommer typ få IG på so-provet i morgon :( Men är iallafall superglad över resultatet från
matte provet 1 poäng från VG :O förut fick jag IG..

Men ska snart käka, mamma har köpt daimglass till mej också hihi :)
Men bara om jag plggar så jag ska väl gå och göra det nu :(

3 låtar som är nya favoriter(a)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0