Publicerad: 2009-11-27 @ 18:39:55

 

ida

har inte skrivit på länge men jag har bar inte haft ork och tid! Inget speciellt har hänt eller både jag oc jessica har färgat håret mörkt nu, snyggt :)  Men nog inget mera, eller det är mycket i skolan just nu! Har massa inlämmonings uppgiftrt om man vill ha högre ä G usch så jävla trött på skolan!
Längtars skit mycket till julafton och nyår just nu, så roligt :)

Men ska snart träffa matilda, mirre och jessica tror jag, inga planer utom att denna helg kommer
va sååååå tråkig om det inte händer nått kul i morgon :) Men ska käka innan. Pusshej


inte världens snyggast bild då men aa, de flesta säger att jag passa mycket bättre i brunt! Nog sant
Kommentarer
Postat av: Minnali

Fin bild! Kika gärna :)

2009-12-14 @ 17:22:58
URL: http://minnalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida

har inte skrivit på länge men jag har bar inte haft ork och tid! Inget speciellt har hänt eller både jag oc jessica har färgat håret mörkt nu, snyggt :)  Men nog inget mera, eller det är mycket i skolan just nu! Har massa inlämmonings uppgiftrt om man vill ha högre ä G usch så jävla trött på skolan!
Längtars skit mycket till julafton och nyår just nu, så roligt :)

Men ska snart träffa matilda, mirre och jessica tror jag, inga planer utom att denna helg kommer
va sååååå tråkig om det inte händer nått kul i morgon :) Men ska käka innan. Pusshej


inte världens snyggast bild då men aa, de flesta säger att jag passa mycket bättre i brunt! Nog sant

Kommentarer
Postat av: Minnali

Fin bild! Kika gärna :)

2009-12-14 @ 17:22:58
URL: http://minnalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0