Publicerad: 2009-11-12 @ 21:11:06

 

ida,

skrev jätte mycket ig¨r men när jag va klar med allt så knasade blogg.se så allt försvann och jag blev skit sur och
orkade inte skriva igen så jag gav upp och la mej och siv istället :) Men i måndags va det donken med lite brudar, på tisdag drog vi upp till edsförsammling och hade tårtbaknings täving och såklart så vann jag,tobbe och filip (hela tårtan va min idé) och i går blev det bio med mamma och pappa och sen kökade vi i kista, mysmys! Ikväll så lagade jag,emma,izko och tatty tacos och så käkade vi och så sen drog jag och tatty ut och mötte evve,johanna och jessica eller jessica kom hit. Ska snart dra ner i duschen men här är lite bilder från veckan :) pusshej


haha olle och denice(olle va brud och denice skulle va kille)

våran tårta, ful men godast :P

johannas,denices,emilys och sannas tårta, fin men blää

amanda,jag och emma

denice,malin och jessica

johanna,denice och halva malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida,

skrev jätte mycket ig¨r men när jag va klar med allt så knasade blogg.se så allt försvann och jag blev skit sur och
orkade inte skriva igen så jag gav upp och la mej och siv istället :) Men i måndags va det donken med lite brudar, på tisdag drog vi upp till edsförsammling och hade tårtbaknings täving och såklart så vann jag,tobbe och filip (hela tårtan va min idé) och i går blev det bio med mamma och pappa och sen kökade vi i kista, mysmys! Ikväll så lagade jag,emma,izko och tatty tacos och så käkade vi och så sen drog jag och tatty ut och mötte evve,johanna och jessica eller jessica kom hit. Ska snart dra ner i duschen men här är lite bilder från veckan :) pusshej


haha olle och denice(olle va brud och denice skulle va kille)

våran tårta, ful men godast :P

johannas,denices,emilys och sannas tårta, fin men blää

amanda,jag och emma

denice,malin och jessica

johanna,denice och halva malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0