Publicerad: 2009-11-07 @ 14:57:01

 

Hos mamma.

Sitter hemma hos mamma nu och väntar på att tiden ska gå . Vi ska ju åka in till stan snart ochj äta med släkten.
Hoppas det blir helt okej idag.
Senare idag ska jag umgås med tjejerna och ha det kul hoppas jag.

Kollade nyss på High School Musical 3. Har aldrig varit intresserad av dom filmerna , men nu när jag såg den här. Så jäklar fan va bra den va . Ibland önskar man att ens kärleks liv kunda va lika dant som i filmerna.

Men men sånt är livet.

Nu ska jag kolla vidare lite på datan .

Pusshej / J3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hos mamma.

Sitter hemma hos mamma nu och väntar på att tiden ska gå . Vi ska ju åka in till stan snart ochj äta med släkten.
Hoppas det blir helt okej idag.
Senare idag ska jag umgås med tjejerna och ha det kul hoppas jag.

Kollade nyss på High School Musical 3. Har aldrig varit intresserad av dom filmerna , men nu när jag såg den här. Så jäklar fan va bra den va . Ibland önskar man att ens kärleks liv kunda va lika dant som i filmerna.

Men men sånt är livet.

Nu ska jag kolla vidare lite på datan .

Pusshej / J3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0