Publicerad: 2009-11-01 @ 13:21:44

 

Halloweeenn

Haft en galen kul helge. Med trevlig folk, tjejmidda och mycket mer.
Va de bara jag och mina tjejer som var utklädda igår ?
själv var jag militär.

Imorgon börjar skolan igen . Och jag måste fixa upp mina betyg nu för mamma sa att mina omdömen inte såg så bra ut.
Inge kul .
Och grejen är jag hatar att plugga hemma, för jag är sälskapssjuk . Så där är mitt problem till varför de går dåligt i skolan, för jag går hellre ut och träffar kompisar än att va hemma och plugga.

Men nu ska ja duscha och så för sen ska ja till mamma.



En bild från igår . va inte helt klar inför kvällen där.

Pusshej /J3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Halloweeenn

Haft en galen kul helge. Med trevlig folk, tjejmidda och mycket mer.
Va de bara jag och mina tjejer som var utklädda igår ?
själv var jag militär.

Imorgon börjar skolan igen . Och jag måste fixa upp mina betyg nu för mamma sa att mina omdömen inte såg så bra ut.
Inge kul .
Och grejen är jag hatar att plugga hemma, för jag är sälskapssjuk . Så där är mitt problem till varför de går dåligt i skolan, för jag går hellre ut och träffar kompisar än att va hemma och plugga.

Men nu ska ja duscha och så för sen ska ja till mamma.



En bild från igår . va inte helt klar inför kvällen där.

Pusshej /J3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0