Publicerad: 2009-11-18 @ 20:55:05

 

Födelsedag & julafton.

Jag vet att jag aldrig bloggar men jag säger så här jag gör det när jag har tid och ork.
Just nu ligger jag hemma och är rätt risig i kroppen halv sjuk. Har vart hemma idag från skolan mår inte perfekt asså.

Men aa snart är det min födelsedag och sen kommer julafton 24 dagar efter det. Och det här inlägget är mest för tex min mamma som läser min blogg. Som sedan kan säga till folk vad jag önskar mej så här kommer lite som ja önskar mig.


Denna mobil.

Tandsmycke.

Piercing i näsan.

2 tröjor från nelly.

Och fixa mina framtänder. Få bort mina gula fläckar.

Mer hål i öronen.

Ja de va de.

Imorgon blir det älvsjömässan .

Men men nu ska jag ta nåt o dricka o sen sova.

Pusshej/J3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Födelsedag & julafton.

Jag vet att jag aldrig bloggar men jag säger så här jag gör det när jag har tid och ork.
Just nu ligger jag hemma och är rätt risig i kroppen halv sjuk. Har vart hemma idag från skolan mår inte perfekt asså.

Men aa snart är det min födelsedag och sen kommer julafton 24 dagar efter det. Och det här inlägget är mest för tex min mamma som läser min blogg. Som sedan kan säga till folk vad jag önskar mej så här kommer lite som ja önskar mig.


Denna mobil.

Tandsmycke.

Piercing i näsan.

2 tröjor från nelly.

Och fixa mina framtänder. Få bort mina gula fläckar.

Mer hål i öronen.

Ja de va de.

Imorgon blir det älvsjömässan .

Men men nu ska jag ta nåt o dricka o sen sova.

Pusshej/J3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0