Publicerad: 2009-11-15 @ 23:19:38

 

ida

nu har jag äntligen löst problemet med en av mina bästa vänner ! Det va bra att vi snackade :) Men har ju ett kvar, fast itne med samma person då..man får glömma sina bekymmer för i morgon kommer det ju nya :(

Aja nu ska jag sluta och låta så deppig, idag har jag inte gjort så mycket, bakat chokladkaka hah, duschat, målat naglarna (orange)
spelat guitar hero med izko och emma och sen käkat och nu ska jag väl platta håret!
Skola i morgon då, usch fy helvete! Längtar redan till nästa helg!
ELler nu blir det film med mamma och pappa :P


DETTA SKREV JAG TIDIGARE IKVÄLL MEN DET PUBLICERADES ALDRIG -.- *SUCK*

nu: har precis bortstat tänderna och ska snart lägga mej, ikväll kollade jag på slumdog millionaire med mamma och pappa ohch den va faktiskt jätte bra, en av dom bästa filmerna jag sett :P sen har jag inte gjort så mycket, käkat godis (a) Men ska faktiskt sova nu, pusshej

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem? :O

2009-11-16 @ 12:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida

nu har jag äntligen löst problemet med en av mina bästa vänner ! Det va bra att vi snackade :) Men har ju ett kvar, fast itne med samma person då..man får glömma sina bekymmer för i morgon kommer det ju nya :(

Aja nu ska jag sluta och låta så deppig, idag har jag inte gjort så mycket, bakat chokladkaka hah, duschat, målat naglarna (orange)
spelat guitar hero med izko och emma och sen käkat och nu ska jag väl platta håret!
Skola i morgon då, usch fy helvete! Längtar redan till nästa helg!
ELler nu blir det film med mamma och pappa :P


DETTA SKREV JAG TIDIGARE IKVÄLL MEN DET PUBLICERADES ALDRIG -.- *SUCK*

nu: har precis bortstat tänderna och ska snart lägga mej, ikväll kollade jag på slumdog millionaire med mamma och pappa ohch den va faktiskt jätte bra, en av dom bästa filmerna jag sett :P sen har jag inte gjort så mycket, käkat godis (a) Men ska faktiskt sova nu, pusshej


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem? :O

2009-11-16 @ 12:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0