Publicerad: 2009-11-14 @ 17:26:50

 

ida

har precis tagit en dusch nu, för en liten stund sen va denice här, vi drog till Amanda och hämtade mina grejer sen drog vi hit och kollade på massa videosar från förra året och sen bakåt..haha jtte roliga!
Igår kväll hade vi det mys hos Amanda, vi käkade sen lekte vi lite lekar haha låter jätte tråkigt men det va det ikke :P sen drog vi vidare men kvällen blev så jävla tråkigså det är ingen ide att jag skriver nått mera!
Nu ska jag börja fixa till mej lite, blåsa håret välja kläder osv, sen måste jag käka men har inga planer för ikväll ska iaf träffa en del av brudarna hoppas jag :)
pusshej



johanna och jag igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida

har precis tagit en dusch nu, för en liten stund sen va denice här, vi drog till Amanda och hämtade mina grejer sen drog vi hit och kollade på massa videosar från förra året och sen bakåt..haha jtte roliga!
Igår kväll hade vi det mys hos Amanda, vi käkade sen lekte vi lite lekar haha låter jätte tråkigt men det va det ikke :P sen drog vi vidare men kvällen blev så jävla tråkigså det är ingen ide att jag skriver nått mera!
Nu ska jag börja fixa till mej lite, blåsa håret välja kläder osv, sen måste jag käka men har inga planer för ikväll ska iaf träffa en del av brudarna hoppas jag :)
pusshej



johanna och jag igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0