Publicerad: 2009-07-07 @ 20:36:43

 

ida fäldt

tjohej, nu är jag äntligen hemma saknat mej..såklart du gjorde! ;) Stan med Matilda och dåligt väder ja ena saken va j najs vädret va ju SÄMST men hoppas det är bättre i Varberg :) Köpte ett par skor,en mascara och en parfym :) Jag älskar att lukta gott :) Och matilda köpte inget om jag minns rätt, en macka då men inget annat! Vi sket i att dra till skansen efersom det va så himmla dåligt väder!


parfym från åhlens 250:-



skor från topshop 450:-

mascara från maybelline 50:- (halva priset) 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida fäldt

tjohej, nu är jag äntligen hemma saknat mej..såklart du gjorde! ;) Stan med Matilda och dåligt väder ja ena saken va j najs vädret va ju SÄMST men hoppas det är bättre i Varberg :) Köpte ett par skor,en mascara och en parfym :) Jag älskar att lukta gott :) Och matilda köpte inget om jag minns rätt, en macka då men inget annat! Vi sket i att dra till skansen efersom det va så himmla dåligt väder!


parfym från åhlens 250:-



skor från topshop 450:-

mascara från maybelline 50:- (halva priset) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0