Publicerad: 2009-07-04 @ 17:32:07

 

ida fäldt

tjohej bloggen, känns som om det bara är jag som skriver haha men skit samma! Idag har jag bara suttit vid datan inte gjort så mycket mer faktiskt! Ska träffa jessica snart, vi vet inte vad vi ska göra..jag vill dra på en fest men jessica är osäker. Men det blir nog inge fest ikväll!
chillkväll bara :) mysigt ändå!
vad ska jag skriva mer?
har tänkt på det där med hiss/diss och veckans osv, ska snacka med jessica lite!
men ha det bra så länge, puss på skinkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida fäldt

tjohej bloggen, känns som om det bara är jag som skriver haha men skit samma! Idag har jag bara suttit vid datan inte gjort så mycket mer faktiskt! Ska träffa jessica snart, vi vet inte vad vi ska göra..jag vill dra på en fest men jessica är osäker. Men det blir nog inge fest ikväll!
chillkväll bara :) mysigt ändå!
vad ska jag skriva mer?
har tänkt på det där med hiss/diss och veckans osv, ska snacka med jessica lite!
men ha det bra så länge, puss på skinkan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0