Publicerad: 2009-07-07 @ 00:55:29

 

ida fäldt här

tjohej alla coola och alla ni andra där ute, ikväll har jag vart ute åkt runt lite och så jag och j3 drog till Bk och sen träffade vi Felix,Fille och Jimmy så vi va med dom en stund sen drog vi till sibylla för Jimmy och Jessica skulle ta en pommefrite sen tog jag och jessica bussen hem till j3 :) va där i typ 30 min sen hämtade mamma mej och nu sitter jag och snackar med min älskade vän j3 och camar med Sako :)

Imorgon så blir det äntligen stan med Matilda :)
DÅ ska jag köpa ett par skor,en ny foundation och hårspray som jag inte använt på fleeeera månader :P
Nu när det är regn så krullas håret as snabbt and it´s not soo nice så det ska inhandlas sen innan jag drar så blir det dusch och nog minst 1 inlägg!

Puss så länge
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida fäldt här

tjohej alla coola och alla ni andra där ute, ikväll har jag vart ute åkt runt lite och så jag och j3 drog till Bk och sen träffade vi Felix,Fille och Jimmy så vi va med dom en stund sen drog vi till sibylla för Jimmy och Jessica skulle ta en pommefrite sen tog jag och jessica bussen hem till j3 :) va där i typ 30 min sen hämtade mamma mej och nu sitter jag och snackar med min älskade vän j3 och camar med Sako :)

Imorgon så blir det äntligen stan med Matilda :)
DÅ ska jag köpa ett par skor,en ny foundation och hårspray som jag inte använt på fleeeera månader :P
Nu när det är regn så krullas håret as snabbt and it´s not soo nice så det ska inhandlas sen innan jag drar så blir det dusch och nog minst 1 inlägg!

Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0