Publicerad: 2009-07-16 @ 00:37:20

 

ida

Tjenamors fy va jag är trött..somnade inte fören 4.30 igår för jag ville valite cool och va uppe sent (A) Nej men kunde helt enkelt inte sova :(  Men ialla fall har vart ute med Tobbe,J3,Malin,Malin,Natis,Zanna Jonte,Matte och rirre har typ vart vid stationen och chillade men jag,J3,zanna och malin gick runt lite i vösby..dragon,elkas,hemköp och rödabron (vid hemköp) satt där och pratade om spöken och haha skrämde Malin hihi det va ruuuuligt :P Men kom väl hem för ett tag sen! Har ont i munnen..haha skrattat ör mycket! Zanna och Malin är ju fööööööör sköa! (missuppfatta mej INTE)
Men aa det va min kväll = rolig :)

I morgon blir det stan med J3 :) ska köpa et par höga skor! Och puder och rough (stavning?)

maja (snaggad)

skor jag vill ha (A)
Hiss eller diss?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida

Tjenamors fy va jag är trött..somnade inte fören 4.30 igår för jag ville valite cool och va uppe sent (A) Nej men kunde helt enkelt inte sova :(  Men ialla fall har vart ute med Tobbe,J3,Malin,Malin,Natis,Zanna Jonte,Matte och rirre har typ vart vid stationen och chillade men jag,J3,zanna och malin gick runt lite i vösby..dragon,elkas,hemköp och rödabron (vid hemköp) satt där och pratade om spöken och haha skrämde Malin hihi det va ruuuuligt :P Men kom väl hem för ett tag sen! Har ont i munnen..haha skrattat ör mycket! Zanna och Malin är ju fööööööör sköa! (missuppfatta mej INTE)
Men aa det va min kväll = rolig :)

I morgon blir det stan med J3 :) ska köpa et par höga skor! Och puder och rough (stavning?)

maja (snaggad)

skor jag vill ha (A)
Hiss eller diss?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0