Publicerad: 2009-07-15 @ 00:07:56

 

ida fäldt

tjena alla gummisnoppar ;) Ja som ni kanske läste i det förra inlägget som J3 skrev så va vi med massa folk vid väsbyån och chillade..Zanna och Malin puttade i Malin i väsby ån haha Faaaaaan missade att filma och så tappade malin sin mobil i ån så den är kaputt eller hur man säger x)  haha men det va lite roligt sen dödade tobbe en fågel så jag fick panik och började skrika haha inte roligt!
Men det började det ös rengna så tur så kom Matte.B ner till stationen så han skjutsade mej hem (a)!
SKa snart sova..ska till Ikea i morgon och köpa ett sminkbord :) Och till veterinren med Maja (min katt) för vi ska raka av hennes hår x)

Pusspå alla gummisnoppar


tobbe,malin,jessica,zanna och nattis

Jessica har redan lagt in den här bilden men ville bara säga att ja BJUDER på den :P

jonte (igår)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida fäldt

tjena alla gummisnoppar ;) Ja som ni kanske läste i det förra inlägget som J3 skrev så va vi med massa folk vid väsbyån och chillade..Zanna och Malin puttade i Malin i väsby ån haha Faaaaaan missade att filma och så tappade malin sin mobil i ån så den är kaputt eller hur man säger x)  haha men det va lite roligt sen dödade tobbe en fågel så jag fick panik och började skrika haha inte roligt!
Men det började det ös rengna så tur så kom Matte.B ner till stationen så han skjutsade mej hem (a)!
SKa snart sova..ska till Ikea i morgon och köpa ett sminkbord :) Och till veterinren med Maja (min katt) för vi ska raka av hennes hår x)

Pusspå alla gummisnoppar


tobbe,malin,jessica,zanna och nattis

Jessica har redan lagt in den här bilden men ville bara säga att ja BJUDER på den :P

jonte (igår)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0