Publicerad: 2009-07-06 @ 01:35:03

 

ida fäldt

sent idag igen..har diskuterat med en person och kommit fram till lite grejer men det angår oss 2!
sen bara snackat med J3! Hon va här ikväll också, lr typ 2 minuter för hon glömmde sin laddare här!
Ska träffa henne i morgon kväll och kanske Sako men först blir det in till stan med Matilda som jag sa förut vi drar väl vid 12-1 så det blir nog ingen uppdatering isåfall får ni lite från Jessica men hon skriver sällan! :(
Eller juste hon skulle också in till stan med hennes (halv?)syrra så det blir inte så mycket uppdatering!
otur för er bitches ;)

Måste sova nu..blir väl ändå om 1 timme -_- men aa godnatt ändå!


jag i thailand, februari 2009
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida fäldt

sent idag igen..har diskuterat med en person och kommit fram till lite grejer men det angår oss 2!
sen bara snackat med J3! Hon va här ikväll också, lr typ 2 minuter för hon glömmde sin laddare här!
Ska träffa henne i morgon kväll och kanske Sako men först blir det in till stan med Matilda som jag sa förut vi drar väl vid 12-1 så det blir nog ingen uppdatering isåfall får ni lite från Jessica men hon skriver sällan! :(
Eller juste hon skulle också in till stan med hennes (halv?)syrra så det blir inte så mycket uppdatering!
otur för er bitches ;)

Måste sova nu..blir väl ändå om 1 timme -_- men aa godnatt ändå!


jag i thailand, februari 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0