Publicerad: 2009-07-05 @ 15:12:47

 

älskling

jessica och jag har kännt varan sen 6års och igår kväll snackade vi om hur tur vi har som har varann, men synd att vi int emärkte att vi passade så bra ihop fär några år sen också..jag och J3 har vart bästavänner till ooch från men nu hoppas jag tt det stannar såhär! Förra gången va det en kille som förstörde för oss, hon länade mej och massa annat men nu är det i alla fall bra igen eller i alla fall enligt mej men jagharr tur som har henne och hoppas hon tycker samma om mej (det sa hon iaf igår hih)
Men seriöst, jessica är den bästa som finns !
mer tur kan man inte ha..älskar dej J3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

älskling

jessica och jag har kännt varan sen 6års och igår kväll snackade vi om hur tur vi har som har varann, men synd att vi int emärkte att vi passade så bra ihop fär några år sen också..jag och J3 har vart bästavänner till ooch från men nu hoppas jag tt det stannar såhär! Förra gången va det en kille som förstörde för oss, hon länade mej och massa annat men nu är det i alla fall bra igen eller i alla fall enligt mej men jagharr tur som har henne och hoppas hon tycker samma om mej (det sa hon iaf igår hih)
Men seriöst, jessica är den bästa som finns !
mer tur kan man inte ha..älskar dej J3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0