Publicerad: 2009-07-05 @ 01:31:32

 

ida fäldt

hejhej bloggen, jessica har lagt sig för att sova så jag sitter här själv ocjh snackar med min bff :)
kvällen har vart lite små galen, som vi sa så har vi cyklat runt halva väsby typ! haha undra hur mycket kondition vi har fått..MASSA :P

En till rolig grej: Jag och j3 drar till Göteborg på torsdag, eller Varberg då :)
om det finns några tåg billjeter dom finns kvar och som är billiga så ska vi ta tåget och när vi är där så ska vi cykla runt lite och ha massa kul :) kommer ihåg när Denice va me..tyckte det va lite synd om henne för vi va ganska mycket med mina föräldra men så ska det inte bli i år haha!

Jag och jessica gjorde ett inlägg idag, JAG VET LÅTER SOM EN BÄBIS MEN SKIT SAMMA :P
här är det :)


mobba oss inte :P
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida fäldt

hejhej bloggen, jessica har lagt sig för att sova så jag sitter här själv ocjh snackar med min bff :)
kvällen har vart lite små galen, som vi sa så har vi cyklat runt halva väsby typ! haha undra hur mycket kondition vi har fått..MASSA :P

En till rolig grej: Jag och j3 drar till Göteborg på torsdag, eller Varberg då :)
om det finns några tåg billjeter dom finns kvar och som är billiga så ska vi ta tåget och när vi är där så ska vi cykla runt lite och ha massa kul :) kommer ihåg när Denice va me..tyckte det va lite synd om henne för vi va ganska mycket med mina föräldra men så ska det inte bli i år haha!

Jag och jessica gjorde ett inlägg idag, JAG VET LÅTER SOM EN BÄBIS MEN SKIT SAMMA :P
här är det :)


mobba oss inte :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0