Publicerad: 2009-07-10 @ 12:29:27

 

ida fäldt..bloggning från Varberg

HAHAH yes, hittade internet till slut! Eller de va min pappa!
Just nu sitter jag här ensam medans jessica duschar och mamma och pappa är nere på stan! Jag och J3 ska väl gå och titta i affärer, dom har trots allt lite butiker här :) men ingen strand idag, det regnar! :(
Men senare ska vi träffa en som heter Alexander som emmas kompisar tydligen hade raggat upp till oss? haha dom är sköna dom x) Sen ikväll kanske jag ska ring hit mirre, kanske ska dra iväg på en hemlig utflykt ;) Mer får ni veta sen!
Jag och jessica ska nog sitta vid datan en stund sen fixar vi oss och drar ut :)

Tog lite ego bilder igår...här kommer dom!


vår fika paus påväg till göteborg x)

jag och j3


jessica hittade sin dröm väska!

utsikten från balkongen (igår)

jessica letar efter internetuppkoppling

jag :)

jag ocj j3 <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida fäldt..bloggning från Varberg

HAHAH yes, hittade internet till slut! Eller de va min pappa!
Just nu sitter jag här ensam medans jessica duschar och mamma och pappa är nere på stan! Jag och J3 ska väl gå och titta i affärer, dom har trots allt lite butiker här :) men ingen strand idag, det regnar! :(
Men senare ska vi träffa en som heter Alexander som emmas kompisar tydligen hade raggat upp till oss? haha dom är sköna dom x) Sen ikväll kanske jag ska ring hit mirre, kanske ska dra iväg på en hemlig utflykt ;) Mer får ni veta sen!
Jag och jessica ska nog sitta vid datan en stund sen fixar vi oss och drar ut :)

Tog lite ego bilder igår...här kommer dom!


vår fika paus påväg till göteborg x)

jag och j3


jessica hittade sin dröm väska!

utsikten från balkongen (igår)

jessica letar efter internetuppkoppling

jag :)

jag ocj j3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0