Publicerad: 2009-07-24 @ 01:14:08

 

ida fäldt..har tagit mej ett jävla lång tid att skriva detta inlägg

fy va jag är trött, kusinerna va här och dom drog för en stund sen!
Emma fyller ju år idag det va därför kusinerna va här och det va dätföt jag missade mötet
Men grattis syrran 17 år idag! Älskar dej

åh fyfan va jag är sugen på att åka kryssning med J3, är verkigen taggad!
Vill komma iväg från Väsby en gång till..speciellt nu när zanna åker iväg i typ 2-3 veckor och Malin
ska kanske hänga me eller jag vete fan! Kommer bara bli jag,j3,jonte och oskari kvar Okej det finns ju flera vi kan va
me men aa :P

SKa snrat sova, ska dra till ikea och sen kanske outlet i dag nästa gång jag vaknar! Pusshej
Kommentarer
Postat av: frida

fler ni kan vara med? haha som? nästan alla hatar ju er

2009-07-24 @ 13:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida fäldt..har tagit mej ett jävla lång tid att skriva detta inlägg

fy va jag är trött, kusinerna va här och dom drog för en stund sen!
Emma fyller ju år idag det va därför kusinerna va här och det va dätföt jag missade mötet
Men grattis syrran 17 år idag! Älskar dej

åh fyfan va jag är sugen på att åka kryssning med J3, är verkigen taggad!
Vill komma iväg från Väsby en gång till..speciellt nu när zanna åker iväg i typ 2-3 veckor och Malin
ska kanske hänga me eller jag vete fan! Kommer bara bli jag,j3,jonte och oskari kvar Okej det finns ju flera vi kan va
me men aa :P

SKa snrat sova, ska dra till ikea och sen kanske outlet i dag nästa gång jag vaknar! Pusshej

Kommentarer
Postat av: frida

fler ni kan vara med? haha som? nästan alla hatar ju er

2009-07-24 @ 13:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0