Publicerad: 2009-07-23 @ 16:47:20

 

ida och lite j3

fan va varmt det är ute :o skit dåligt väder men ändå typ 22 grader? :O super najs :)
men iaf nu sitter jag i hennes rum och googlar som min pappa säger haha x)
Han kan nada om internet, han vet inte änns hur man loggar in på en data tror jag men
han har annat för sig än att sitta framför datan!

men ska snart dra hem, för emma fyller år i morgon så vi ska fira henne idag
eftersom hon ska ut i morgon -_- Men j3 ska iväg på möte för vi 2 ska börja på innebandy igen :)
haha vi båda har säääääämst kondition haha !!

Men nu ska jag dra, pusshej
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida och lite j3

fan va varmt det är ute :o skit dåligt väder men ändå typ 22 grader? :O super najs :)
men iaf nu sitter jag i hennes rum och googlar som min pappa säger haha x)
Han kan nada om internet, han vet inte änns hur man loggar in på en data tror jag men
han har annat för sig än att sitta framför datan!

men ska snart dra hem, för emma fyller år i morgon så vi ska fira henne idag
eftersom hon ska ut i morgon -_- Men j3 ska iväg på möte för vi 2 ska börja på innebandy igen :)
haha vi båda har säääääämst kondition haha !!

Men nu ska jag dra, pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0