Publicerad: 2009-07-19 @ 02:02:32

 

ida fäldt

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN såg nyss att Jessica hann skriva om kvällen innan jag skrev :( Jag som hade skrivit så låååååångt! haha men aja ni vet då vad vi har gjort! skit kul x)!
Men bilder får ni i morgon för nu har J3 min kamera -_-
Men kan lägga in lite bilder från min mobil med sämsta megapixlarna men spelaroll :P

Men imorgon ska jag träffa j3 igen, vi vet nada vad vi ska göra men kommer väl hända någonting :)
Här är iaf lite bilder :) Massa bilder på Malin i min mobil men jag vene om jag får lägga ut dom så jag gör inte det :P




haha massa bilder på jonte..ja det är iaf inte jag som tar bilderna :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad lyssnar ni på för musik?

2009-07-19 @ 14:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida fäldt

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN såg nyss att Jessica hann skriva om kvällen innan jag skrev :( Jag som hade skrivit så låååååångt! haha men aja ni vet då vad vi har gjort! skit kul x)!
Men bilder får ni i morgon för nu har J3 min kamera -_-
Men kan lägga in lite bilder från min mobil med sämsta megapixlarna men spelaroll :P

Men imorgon ska jag träffa j3 igen, vi vet nada vad vi ska göra men kommer väl hända någonting :)
Här är iaf lite bilder :) Massa bilder på Malin i min mobil men jag vene om jag får lägga ut dom så jag gör inte det :P




haha massa bilder på jonte..ja det är iaf inte jag som tar bilderna :P



Kommentarer
Postat av: Anonym

vad lyssnar ni på för musik?

2009-07-19 @ 14:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0