Publicerad: 2009-07-08 @ 14:27:58

 

ida

åh Blanck klagar på mej att jag ska skriva blogg NU och att jag ska städa NU, att jag ska bädda NU och att jag ska packa färdigt NU för att han vill umgås med me innan jag drar till Varberg, så vi ska åka på hans moppe till donken och käka maräng swiss! :)

Ikväll ska jag va me han,j3 och sako och säkert några till :) Kommer inte få träffa Jessica på en hel vecka :( fär hon drar till gotland(?) det suger balle! Men vi kommer ju smsa och jag ska fanimej ringa henne varje fucking dag!
Nu får jag skynda mej, blanck tjatar -_- pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida

åh Blanck klagar på mej att jag ska skriva blogg NU och att jag ska städa NU, att jag ska bädda NU och att jag ska packa färdigt NU för att han vill umgås med me innan jag drar till Varberg, så vi ska åka på hans moppe till donken och käka maräng swiss! :)

Ikväll ska jag va me han,j3 och sako och säkert några till :) Kommer inte få träffa Jessica på en hel vecka :( fär hon drar till gotland(?) det suger balle! Men vi kommer ju smsa och jag ska fanimej ringa henne varje fucking dag!
Nu får jag skynda mej, blanck tjatar -_- pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0