Publicerad: 2009-07-05 @ 01:41:46

 

lite om blanck..ida skriver

Blanck ville att jag skulle skriva lite om honom :P
Såhär är det.har bara känt honom i 3 veckor men vet redan ganska mycket om honom!
Han gillar att käka, marabou chokladen sommar, låten knock you down (som är våran låt) sen gillar han massa annat!
Han diggar snygga tjejer som mej (a) och jessica och han är verkligen värd att känna..gör vad som helst för en! Han åkte tilloch med och köpte donken till mej häromdan :)
Han är väldigt lång, men haha vem är liksom inte längre än mig?
han lyssnar när man vill snacka om dåliga/bra saker som har hänt!
Och vi har nog samma musik smak :)
Aa kan skriva massa annat men orkar inte mera haha ska faktisk sova nu :)

Godnatt Stockholm,sverige och allt annat!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lite om blanck..ida skriver

Blanck ville att jag skulle skriva lite om honom :P
Såhär är det.har bara känt honom i 3 veckor men vet redan ganska mycket om honom!
Han gillar att käka, marabou chokladen sommar, låten knock you down (som är våran låt) sen gillar han massa annat!
Han diggar snygga tjejer som mej (a) och jessica och han är verkligen värd att känna..gör vad som helst för en! Han åkte tilloch med och köpte donken till mej häromdan :)
Han är väldigt lång, men haha vem är liksom inte längre än mig?
han lyssnar när man vill snacka om dåliga/bra saker som har hänt!
Och vi har nog samma musik smak :)
Aa kan skriva massa annat men orkar inte mera haha ska faktisk sova nu :)

Godnatt Stockholm,sverige och allt annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0