Publicerad: 2009-08-01 @ 00:34:41

 

J3 här!

Tjo alla glada och varma!
kom nyss in, har tappat kännseln i fingrar och tår, så kallt.
Kom hem en dag före , än för väntat.
För min kusin skulle till sin kompis i norrtälje och sova där och ville inte va kvar på landet själv med mormor och thomas.
Så ikväll har ja vart me malin,zanna och ida och massa folk.
Va hos matte B ett tag me zanna och så kom ida en liten stund också.
Och där satt han och någon till och spela cs. Så social va han av sig när han ville att vi skulle komma.

Det blev en rätt nice fredag kväll. Lite sura miner , fulla männsikor och dåligt väder. Men vafan det får man ta en fredag kväll som denna.

Ja vad hände i norrtälje på landet.
Ingenting, spelade kort för de mesta. Åt god mat och lekte med min yngsta kusin och va ute gick lite.

Men nu ska jag lägga mig i sängen o slå på en film , har jätte ont i kroppen.


Kommentera inte tjocktröjan
1. Den är sjukt skön. 2. Den är inte min.


Hejhopp gummisnopp!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

J3 här!

Tjo alla glada och varma!
kom nyss in, har tappat kännseln i fingrar och tår, så kallt.
Kom hem en dag före , än för väntat.
För min kusin skulle till sin kompis i norrtälje och sova där och ville inte va kvar på landet själv med mormor och thomas.
Så ikväll har ja vart me malin,zanna och ida och massa folk.
Va hos matte B ett tag me zanna och så kom ida en liten stund också.
Och där satt han och någon till och spela cs. Så social va han av sig när han ville att vi skulle komma.

Det blev en rätt nice fredag kväll. Lite sura miner , fulla männsikor och dåligt väder. Men vafan det får man ta en fredag kväll som denna.

Ja vad hände i norrtälje på landet.
Ingenting, spelade kort för de mesta. Åt god mat och lekte med min yngsta kusin och va ute gick lite.

Men nu ska jag lägga mig i sängen o slå på en film , har jätte ont i kroppen.


Kommentera inte tjocktröjan
1. Den är sjukt skön. 2. Den är inte min.


Hejhopp gummisnopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0