Publicerad: 2009-07-07 @ 01:56:24

 

J3 här!

Hejhopp alla snippor och snoppar.
Sitter här med mina läsglasögon , inte många som visste att jag hade va ! haha ;)
Men så är det.
Funderar på att gå och lägga mig snart har fått värsta huvudvärken efter en stor diskution med 2 brudar.
Nacken har blivit fett stel har ju bara suttit rakt och vart intresserad av datan .
Inge bra inge bra.
Mina ögon gör ont för ljuset från datan skärmen.
Och blablablabla .

Och så är jag kissnödig som en jäklans get .

Och här sitter jag bara o gnäller o gnäller men men. Så är det när man har PAAAIIIN


Inte världens finaste bild precis men så ser jag ut i mina fina glasögon.


Godnatt!
Hejhoppgummisnopp!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

J3 här!

Hejhopp alla snippor och snoppar.
Sitter här med mina läsglasögon , inte många som visste att jag hade va ! haha ;)
Men så är det.
Funderar på att gå och lägga mig snart har fått värsta huvudvärken efter en stor diskution med 2 brudar.
Nacken har blivit fett stel har ju bara suttit rakt och vart intresserad av datan .
Inge bra inge bra.
Mina ögon gör ont för ljuset från datan skärmen.
Och blablablabla .

Och så är jag kissnödig som en jäklans get .

Och här sitter jag bara o gnäller o gnäller men men. Så är det när man har PAAAIIIN


Inte världens finaste bild precis men så ser jag ut i mina fina glasögon.


Godnatt!
Hejhoppgummisnopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0