Publicerad: 2009-07-07 @ 00:06:40

 

J3 här !

God kväll gangstaah !!
Sitter här och äter godaste jordgubbarna .
Har ju träffat min älskade syster idag, jätte roligt faktiskt och Felix hängde ju med också.
Vi tog en mysig fika på Alberts på Birger Jarlsgatan.
Och på fredag ska jag åka med Frida till Gotland skit mysigt.
Blir borta en vecka så då kommer jag sakna min Christopher och älskade Ida jätte mycket.

En kommentar om hur personers utseende,storlek, kanske operationer eller sånna saker betyder inte att man ogillar personen.

Fasen är det bara jag som tycker att det är tråkigt med detta väder , solen har försvunnit hallå vad har hänt med det fina väder. Vill ju ha solen tillbaka.


Hejhopp gummisnopp
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

J3 här !

God kväll gangstaah !!
Sitter här och äter godaste jordgubbarna .
Har ju träffat min älskade syster idag, jätte roligt faktiskt och Felix hängde ju med också.
Vi tog en mysig fika på Alberts på Birger Jarlsgatan.
Och på fredag ska jag åka med Frida till Gotland skit mysigt.
Blir borta en vecka så då kommer jag sakna min Christopher och älskade Ida jätte mycket.

En kommentar om hur personers utseende,storlek, kanske operationer eller sånna saker betyder inte att man ogillar personen.

Fasen är det bara jag som tycker att det är tråkigt med detta väder , solen har försvunnit hallå vad har hänt med det fina väder. Vill ju ha solen tillbaka.


Hejhopp gummisnopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0