Publicerad: 2009-07-06 @ 11:09:00

 

J3 här!

Godmorgon sunshines !
Sitter här och väntar på att tiden ska gå. Ska nämligen åka in till stan med Felix och träffa min syster Frida.
Vi ska väll ta en fika med varan , snacka lite skit som vanligt. Och bara vara.
På kvällen ska jag nog vara med Ida får se vad vi hittar på då.
Och så kanske vi ska va med Sako.
Men men. Det blir inte mycket updatering idag nej. Både jag och ida åker ju in till stan .

Men nu ska jag fixa mig lite.

Hejhopp gummisnopp
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

J3 här!

Godmorgon sunshines !
Sitter här och väntar på att tiden ska gå. Ska nämligen åka in till stan med Felix och träffa min syster Frida.
Vi ska väll ta en fika med varan , snacka lite skit som vanligt. Och bara vara.
På kvällen ska jag nog vara med Ida får se vad vi hittar på då.
Och så kanske vi ska va med Sako.
Men men. Det blir inte mycket updatering idag nej. Både jag och ida åker ju in till stan .

Men nu ska jag fixa mig lite.

Hejhopp gummisnopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0