Publicerad: 2009-07-05 @ 23:54:33

 

J3 här!

Hejhopp !

Ibland blir man lite irriterade på folk som snackar massa skit , som sedan inte vågar säga det dom själva tycker , eller om dom gör det måste dom börja shabbla om massa annat eller så drar dom in fler folk i ämnet .
MEN HALLÅ OM DU HAR PROBLEM SÅ SÄG DET DU TYCKER OCH DRA FAN INTE IN MASSA ANNAT ELLER ANDRA ,KLARAR DU INTE AV ATT SÄGA DET DU TYCKER SJÄLV ELLER ?

Så nu kom lite tankar ut på samma gång också hahaha.

Sitter här och tjockar mig med gott godis och en Mer-Krusbär.
Så mummsigt. Sitter och pratar med min älskade Ida också.
Vi har ett väldigt bra samtal haha.

Men nu ska jag äta vidare på mitt goda godis och dricka upp min Mer.


Hejhopp gummisnopp
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

J3 här!

Hejhopp !

Ibland blir man lite irriterade på folk som snackar massa skit , som sedan inte vågar säga det dom själva tycker , eller om dom gör det måste dom börja shabbla om massa annat eller så drar dom in fler folk i ämnet .
MEN HALLÅ OM DU HAR PROBLEM SÅ SÄG DET DU TYCKER OCH DRA FAN INTE IN MASSA ANNAT ELLER ANDRA ,KLARAR DU INTE AV ATT SÄGA DET DU TYCKER SJÄLV ELLER ?

Så nu kom lite tankar ut på samma gång också hahaha.

Sitter här och tjockar mig med gott godis och en Mer-Krusbär.
Så mummsigt. Sitter och pratar med min älskade Ida också.
Vi har ett väldigt bra samtal haha.

Men nu ska jag äta vidare på mitt goda godis och dricka upp min Mer.


Hejhopp gummisnopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0