Publicerad: 2009-07-29 @ 00:51:38

 

J3 här!

Tjo alla trötta människor !
Imorgon drar jag till norrtälje och kommer hem på lördag .
Kommer dock inte ha någon möjlighet till uppkoppling på internet ,så det blir inge bloggande eller nått sånt .
Men finns alltid på mobilen, så om det är någon för er som har mitt nummer så är det bara smsa/ringa.

Sitter här jätte trött, och packar lite tilloch från.
Ska åka motorcykel med mamma till landet,så måste ju ha allt i EN ryggsäck, och det är lite svårt det får inte plats =(.
Får ju träffa min älskade kusin imorgon också , skojskoj =D .
Kommer sakna vännerna en hel del. Är så van att bara va med dom ungefär varje dag så.

Åker till norrtälje vid 11 på morgonen , så måste sova när som helst. Ska upp 9.

Hejhopp gummisnopp!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

J3 här!

Tjo alla trötta människor !
Imorgon drar jag till norrtälje och kommer hem på lördag .
Kommer dock inte ha någon möjlighet till uppkoppling på internet ,så det blir inge bloggande eller nått sånt .
Men finns alltid på mobilen, så om det är någon för er som har mitt nummer så är det bara smsa/ringa.

Sitter här jätte trött, och packar lite tilloch från.
Ska åka motorcykel med mamma till landet,så måste ju ha allt i EN ryggsäck, och det är lite svårt det får inte plats =(.
Får ju träffa min älskade kusin imorgon också , skojskoj =D .
Kommer sakna vännerna en hel del. Är så van att bara va med dom ungefär varje dag så.

Åker till norrtälje vid 11 på morgonen , så måste sova när som helst. Ska upp 9.

Hejhopp gummisnopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0