Publicerad: 2009-07-28 @ 00:20:29

 

J3 här !

Tjo alla oskrämmda !

Kom nyss hem från en ute kväll med folket. Och såm tråkigt sluta den rätt olyckligt.
Men vi har haft en hel del skojj också.
Mycket spökhistorier, busringningar & mycket mer.
På onsdag sticker ju vi , malin ,zanna & jag. Fast malin och zanna åker till skara och jag till norrtälje.
Ska till mormors land.
Dom kommer hem på fredag & jag på lördags så det blir bra tajming.
Sitter här lite uppskrämmd av alla spökhistorier(dock är dom sanna) och så vidare. Trodde jag såg männsikor i buskarna och allt när ja gick hem . hahaha.
Är rätt mörkrädd av mig . Och vill ni veta en cool grej ?
Jag har spöken hemma hos mig, hos mamma. Har sätt en liten pojke & en flicka .

Tänker krypa ner i sängen nu och se på en lycklig film eller nått sånt, för att inte tänka på allt.



Hejhopp gummisnopp!



Oskari du vet att jag finns här för dig om du behöver prata, vad som helst , hjälpande hand. Jag finns här.
Kommentarer
Postat av: felicia

vad har hänt med han??

2009-07-28 @ 13:54:01
Postat av: J3

Svar till felicia:

Det är en privat sak.

2009-07-29 @ 00:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

J3 här !

Tjo alla oskrämmda !

Kom nyss hem från en ute kväll med folket. Och såm tråkigt sluta den rätt olyckligt.
Men vi har haft en hel del skojj också.
Mycket spökhistorier, busringningar & mycket mer.
På onsdag sticker ju vi , malin ,zanna & jag. Fast malin och zanna åker till skara och jag till norrtälje.
Ska till mormors land.
Dom kommer hem på fredag & jag på lördags så det blir bra tajming.
Sitter här lite uppskrämmd av alla spökhistorier(dock är dom sanna) och så vidare. Trodde jag såg männsikor i buskarna och allt när ja gick hem . hahaha.
Är rätt mörkrädd av mig . Och vill ni veta en cool grej ?
Jag har spöken hemma hos mig, hos mamma. Har sätt en liten pojke & en flicka .

Tänker krypa ner i sängen nu och se på en lycklig film eller nått sånt, för att inte tänka på allt.



Hejhopp gummisnopp!



Oskari du vet att jag finns här för dig om du behöver prata, vad som helst , hjälpande hand. Jag finns här.

Kommentarer
Postat av: felicia

vad har hänt med han??

2009-07-28 @ 13:54:01
Postat av: J3

Svar till felicia:

Det är en privat sak.

2009-07-29 @ 00:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0