Publicerad: 2009-07-25 @ 20:12:20

 

J3 här!

Hej alla friska!

själv ligger jag hemma med halsfluss. Jätte roligt . Äter pencelin och så nu.
Har så ont i halsen . Kan typ inte svälja.
Gårdagen då . Vakna kl 7 på morgonen för kl 8 hade jag o mamma tid hos Eva som gör våra naglar , så nu har ja nya rosa naglar med blingbling som Eva kallar det på.
Började redan må dåligt igår, men ja sket i det och gick ut ändå.
Ångrar lite att ja gjorde det, för nu mår jag piss.

Men gårsdagens kväll blev rätt lyckat, om man inte tänker på , ledsna miner, snack som gick runt och ja massor.

Nu ska ja äta upp min glass för att kyla ner halsen lite.


Hejhoppgummisnopp
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

J3 här!

Hej alla friska!

själv ligger jag hemma med halsfluss. Jätte roligt . Äter pencelin och så nu.
Har så ont i halsen . Kan typ inte svälja.
Gårdagen då . Vakna kl 7 på morgonen för kl 8 hade jag o mamma tid hos Eva som gör våra naglar , så nu har ja nya rosa naglar med blingbling som Eva kallar det på.
Började redan må dåligt igår, men ja sket i det och gick ut ändå.
Ångrar lite att ja gjorde det, för nu mår jag piss.

Men gårsdagens kväll blev rätt lyckat, om man inte tänker på , ledsna miner, snack som gick runt och ja massor.

Nu ska ja äta upp min glass för att kyla ner halsen lite.


Hejhoppgummisnopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0