Publicerad: 2009-07-23 @ 14:07:18

 

J3 här!

Godmorgon allihopa!
 Förlåt för min humör inatt, mådde inte så bra alla känslor från olika håll kom fram och dom krocka så det utlöstes till en gråtande söms .
Och det var inte pågrund av det ja skrev i mitt förra inlägg , här kom känslor fram från mitt förra förhållande me henke, alltså allt.

Idag vad händer idag ?
Ingenaning ida ska väll komma hit.
Funderar på att gå till henke en stund om de e okej för han. Sen vet jag inte alls vad som händer. Ska hem till mamma iallafall och äta där för Micke fyllde år igår. Så jag ska fira han.

Men nu ska jag fixa mig lite.

Hejhopp gummisnopp!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

J3 här!

Godmorgon allihopa!
 Förlåt för min humör inatt, mådde inte så bra alla känslor från olika håll kom fram och dom krocka så det utlöstes till en gråtande söms .
Och det var inte pågrund av det ja skrev i mitt förra inlägg , här kom känslor fram från mitt förra förhållande me henke, alltså allt.

Idag vad händer idag ?
Ingenaning ida ska väll komma hit.
Funderar på att gå till henke en stund om de e okej för han. Sen vet jag inte alls vad som händer. Ska hem till mamma iallafall och äta där för Micke fyllde år igår. Så jag ska fira han.

Men nu ska jag fixa mig lite.

Hejhopp gummisnopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0