Publicerad: 2009-07-23 @ 00:50:31

 

J3 här!

Tjatja!
Är på piss humör just nu.
Men aa vi va på bio idag, såg baksmällan. Inte så bra som ja trodde alls.

Asså varför ska kärlek va så jävla jobbigt hela tiden.
Önskar ibland ibland att jag aldrig skulle fått dessa känslor för dig. Men så fort jag ser dig blir jag så varm inom mig.
Hjärtat slår lixom fortare.
Blir så blyg i din närhet , vågar nästan inte ens titta på dig. Vill inte att du ska märka att jag har dom känslorna för dig.Vill bara krama om dig och berätta hur jag känner, men det skulle bara bli så fel.


Så nu kom lite känslor ut också.
Nu ska jag Lägga mig i sängen och titta på tv.

Hejhopp gummisnopp !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

J3 här!

Tjatja!
Är på piss humör just nu.
Men aa vi va på bio idag, såg baksmällan. Inte så bra som ja trodde alls.

Asså varför ska kärlek va så jävla jobbigt hela tiden.
Önskar ibland ibland att jag aldrig skulle fått dessa känslor för dig. Men så fort jag ser dig blir jag så varm inom mig.
Hjärtat slår lixom fortare.
Blir så blyg i din närhet , vågar nästan inte ens titta på dig. Vill inte att du ska märka att jag har dom känslorna för dig.Vill bara krama om dig och berätta hur jag känner, men det skulle bara bli så fel.


Så nu kom lite känslor ut också.
Nu ska jag Lägga mig i sängen och titta på tv.

Hejhopp gummisnopp !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0