Publicerad: 2009-07-04 @ 16:44:31

 

J3 här!

Tjena tjena alla söta.
Vakna upp i Ida´s hus imorse. Vaknade vid 11 tiden och då gick vi upp och fick i oss lite frulle.
Gårdagen´s kväll blev lyckad , glada männsiskor och nytt folk alltid roligt.
Idag hade ja planer på att åka ut till Vaxholm till min syster . Men vi kom fram till att de skulle bli för stressigt för mig . Så det blev inge vaxholm för mig.
Så pappa och jag tog bilen ut till Djurgår´n och åt lunch där , jätte mysigt.
Sen tog vi och åkte en sväng runt stockholm och så med bilen.
Älska verkligen att åka bil det är någon som ligger nära hjärtat att åka bil. Så avslappnande och man får en liten tid för sig själv. Att tänka och sånna saker.

Men nu ska jag be pappa börja med maten är vrål hungrig .



Hejhopp gummisnopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

J3 här!

Tjena tjena alla söta.
Vakna upp i Ida´s hus imorse. Vaknade vid 11 tiden och då gick vi upp och fick i oss lite frulle.
Gårdagen´s kväll blev lyckad , glada männsiskor och nytt folk alltid roligt.
Idag hade ja planer på att åka ut till Vaxholm till min syster . Men vi kom fram till att de skulle bli för stressigt för mig . Så det blev inge vaxholm för mig.
Så pappa och jag tog bilen ut till Djurgår´n och åt lunch där , jätte mysigt.
Sen tog vi och åkte en sväng runt stockholm och så med bilen.
Älska verkligen att åka bil det är någon som ligger nära hjärtat att åka bil. Så avslappnande och man får en liten tid för sig själv. Att tänka och sånna saker.

Men nu ska jag be pappa börja med maten är vrål hungrig .



Hejhopp gummisnopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0