Publicerad: 2009-07-21 @ 00:22:16

 

J3 här!

Är det J3 så är det, och nu sitter jag här. !

Dagen har vart utan ida, idag. Eftersom hon är sjuk. Så jag har umgåts med Zanna , Malin lite oskari,fille, Malin B och jimmy.
Jonte lillen är ju i waxholm just nu. Kommer hem på onsdag .
Dagen har inte vart så specielle . Gått runt för det mesta. Käka körsbär, vart på bk och suttit vid Runby skolan.
Och vet ni vad ja bestämmde mej för idag. Jag ska börja spela innebandy igen. Roligt roligt.


Och som ja sa, jag va o shoppa med mamma idag. Eller aa fick 1000 kr som ja fick köpa vad ja ville för. Så jag fick med mig hem 2 jeans tights och en kofta. Ett läppstift och bafucin ( hostar väldigt mycket) .
Och min kära mamma som gillar min stil köpa då en lika dan kofta och ett par lika jeans tights hahah herrmis hon e ;).
(Fast andra färger då ) .

Nu ska ja faktiskt ta och plugga lite. Har faktiskt fått hem saker jag ska göra under sommarlovet. Fick välja på det eller sommarskolan. Och jag sätter mig inte i den där jäklans sommarskolan igen. Gick där förra sommaren men jag hoppa av efter 2 veckor.

Men nu ska jag prata vidare med min kära vänner.


Och här bjuder jag på en liten ego bild. Där ser ni också vilken färg det är på mitt läppstift och lite av min kofta.

Hejhopp gummisnopp !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

J3 här!

Är det J3 så är det, och nu sitter jag här. !

Dagen har vart utan ida, idag. Eftersom hon är sjuk. Så jag har umgåts med Zanna , Malin lite oskari,fille, Malin B och jimmy.
Jonte lillen är ju i waxholm just nu. Kommer hem på onsdag .
Dagen har inte vart så specielle . Gått runt för det mesta. Käka körsbär, vart på bk och suttit vid Runby skolan.
Och vet ni vad ja bestämmde mej för idag. Jag ska börja spela innebandy igen. Roligt roligt.


Och som ja sa, jag va o shoppa med mamma idag. Eller aa fick 1000 kr som ja fick köpa vad ja ville för. Så jag fick med mig hem 2 jeans tights och en kofta. Ett läppstift och bafucin ( hostar väldigt mycket) .
Och min kära mamma som gillar min stil köpa då en lika dan kofta och ett par lika jeans tights hahah herrmis hon e ;).
(Fast andra färger då ) .

Nu ska ja faktiskt ta och plugga lite. Har faktiskt fått hem saker jag ska göra under sommarlovet. Fick välja på det eller sommarskolan. Och jag sätter mig inte i den där jäklans sommarskolan igen. Gick där förra sommaren men jag hoppa av efter 2 veckor.

Men nu ska jag prata vidare med min kära vänner.


Och här bjuder jag på en liten ego bild. Där ser ni också vilken färg det är på mitt läppstift och lite av min kofta.

Hejhopp gummisnopp !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0