Publicerad: 2009-07-19 @ 01:35:12

 

J3 här!

Tjofan allihopa!
Sitter här och äter popcorn och dricker fanta.
Lyckad kväll fan.
Planerna var att vi skulle va vid Barockoparken(stavning?) och grilla hela kvällen.
Och så blev det en stund . Men sen kom ju det roliga regnet. Så vi drog ner till stationen och satt där ett tag.
Och sedan vidare till Ekebobadet där jag och malin badade i underkläder.

Sedan drog vi och åt körsbär (stavning?) fett gott .

Nu ska ja slå på en film och sedan sova.

Tänkte ladda upp en bild på mina 3 körsbär och malin i bakrunden men så blev det inte eftersom bilduppladningen fuckar ur.

aja.

Hejhopp gumminsnopp
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

J3 här!

Tjofan allihopa!
Sitter här och äter popcorn och dricker fanta.
Lyckad kväll fan.
Planerna var att vi skulle va vid Barockoparken(stavning?) och grilla hela kvällen.
Och så blev det en stund . Men sen kom ju det roliga regnet. Så vi drog ner till stationen och satt där ett tag.
Och sedan vidare till Ekebobadet där jag och malin badade i underkläder.

Sedan drog vi och åt körsbär (stavning?) fett gott .

Nu ska ja slå på en film och sedan sova.

Tänkte ladda upp en bild på mina 3 körsbär och malin i bakrunden men så blev det inte eftersom bilduppladningen fuckar ur.

aja.

Hejhopp gumminsnopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0