Publicerad: 2009-07-14 @ 23:20:19

 

J3 här!

Kom nyss hem från en hel dag ute.
Har umgåts med Ida,Tobbe,Blanck,Zanna,Malin,Malin,Nattis & Rirre.
Har haft jätte roligt, och Zanna och hennes sjuka humor gör så man verkligen skrattar så man kissar på sig.

Imorgon ska man fira syrran som fyllde 40 år igår.
Ja , som vissa undrar så undrar dom säkert. Hur jag kan ha en syrra som e så gammal. Men jag är ett sladder barn. Det är rätt stor ålderskilnad på min pappa & mamma .
Så får träffa mina systerbarn imorgon . Dom jäklans sötnosarna asså. Längtar jätte mycket efter dom små skitarna. haha.
Nu ska jag bara popa popcorn ligga och se en filmrulle.


Hejhopp gummisnopp!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

J3 här!

Kom nyss hem från en hel dag ute.
Har umgåts med Ida,Tobbe,Blanck,Zanna,Malin,Malin,Nattis & Rirre.
Har haft jätte roligt, och Zanna och hennes sjuka humor gör så man verkligen skrattar så man kissar på sig.

Imorgon ska man fira syrran som fyllde 40 år igår.
Ja , som vissa undrar så undrar dom säkert. Hur jag kan ha en syrra som e så gammal. Men jag är ett sladder barn. Det är rätt stor ålderskilnad på min pappa & mamma .
Så får träffa mina systerbarn imorgon . Dom jäklans sötnosarna asså. Längtar jätte mycket efter dom små skitarna. haha.
Nu ska jag bara popa popcorn ligga och se en filmrulle.


Hejhopp gummisnopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0