Publicerad: 2009-07-08 @ 23:15:02

 

J3 här!

Förlåt för dålig updatering idag. Men har inte vart hemma på hela dagen .
Vaknade upp hemma hos Blanck imorse.
Drog nästan direkt när ja vakna till min Fasters land med pappsen. Jätte roligt att få träffa Majken och Roffe . Va länge sen.
Sen har jag bara varit med Ida, Sako , Blanck & Elias

Det har blivit lite ändringar också. Ska inte till gotland, ska åka med Ida och hennes familj till Varberg istället som ligger i Göteborg .
Så nu ska jag packa vidare. Åker imorgon bitti och kommer hem på söndag.
Så imorgon måste jag gå upp halv 6 . Jätte roligt .

Ska ha med mig datan till Varberg så det kommer bli updatering där också.

Nu ska jag packa och sova .

Hejhopp gummisnopp .
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

J3 här!

Förlåt för dålig updatering idag. Men har inte vart hemma på hela dagen .
Vaknade upp hemma hos Blanck imorse.
Drog nästan direkt när ja vakna till min Fasters land med pappsen. Jätte roligt att få träffa Majken och Roffe . Va länge sen.
Sen har jag bara varit med Ida, Sako , Blanck & Elias

Det har blivit lite ändringar också. Ska inte till gotland, ska åka med Ida och hennes familj till Varberg istället som ligger i Göteborg .
Så nu ska jag packa vidare. Åker imorgon bitti och kommer hem på söndag.
Så imorgon måste jag gå upp halv 6 . Jätte roligt .

Ska ha med mig datan till Varberg så det kommer bli updatering där också.

Nu ska jag packa och sova .

Hejhopp gummisnopp .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0