Publicerad: 2009-07-05 @ 00:06:40

 

Ida och J3 här!

Vi kom precis hem . Har cyklat runt i hela väsby typ. Kul och kul . Och så har vi träffat på massa kul folk.
Vi drog till bk och tog en fika men jag (j3) gav bort min till johan och jag(ida) spillde ut hela min milkschak på j3´s byxor .
Så nu är dom kladdiga som tusan. hahaha
vi stod och as garvade jätte länge innan vi åkte vidare, men nu är vi ialla fall hemma :)
Och jag(j3) är frusen pågrund av för lite kläder. Men men man ska anpassa sig efter väder eller vadå ?
Men nu ska vi prata skitsnack lite haha.

Hejhopp gummisnopp
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida och J3 här!

Vi kom precis hem . Har cyklat runt i hela väsby typ. Kul och kul . Och så har vi träffat på massa kul folk.
Vi drog till bk och tog en fika men jag (j3) gav bort min till johan och jag(ida) spillde ut hela min milkschak på j3´s byxor .
Så nu är dom kladdiga som tusan. hahaha
vi stod och as garvade jätte länge innan vi åkte vidare, men nu är vi ialla fall hemma :)
Och jag(j3) är frusen pågrund av för lite kläder. Men men man ska anpassa sig efter väder eller vadå ?
Men nu ska vi prata skitsnack lite haha.

Hejhopp gummisnopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0